staat zie ik veel ruiters voorbij komen die ritjes gaan maken. Nou heb ik bijna nog nooit iemand gezien zonder slof. Waarom doen zoveel mensen dat? Veiligheid ofzo??? Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
staat zie ik veel ruiters voorbij komen die ritjes gaan maken. Nou heb ik bijna nog nooit iemand gezien zonder slof. Waarom doen zoveel mensen dat? Veiligheid ofzo??? Mowtje schreef:Angst!! Gewoonweg bang dat ie ervandoor schiet. Zelf ben ik ook geen held maar prefereer een Martingaal zodat ie zijn dikke nek niet helemaal kan strekken
imker"]
[quote="Estragon schreef:Volgens mij is het idd dat ze bang zijn dat hun paard er vandoor gaat.
Ik vind het nogal gevaarlijk een slof als je aan het buitenrijden bent.
Apple schreef:Zelf zou ik niet snel kiezen voor een slof bij een buitenrit. Bij een heftig paard zou ik wellicht eerder een thiedemann erop zetten.
Tessebes"]
[quote="Apple schreef:Zelf zou ik niet snel kiezen voor een slof bij een buitenrit. Bij een heftig paard zou ik wellicht eerder een thiedemann erop zetten.
Tessebes schreef:De slof wordt idd vaak gebruikt als noodrem, dat heeft niks met angst te maken, maar met veiligheid.
Maya"]
[quote="Tessebes schreef:De slof wordt idd vaak gebruikt als noodrem, dat heeft niks met angst te maken, maar met veiligheid.
).
).
Maya"]
[quote="Tessebes schreef:De slof wordt idd vaak gebruikt als noodrem, dat heeft niks met angst te maken, maar met veiligheid.