Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chipieke schreef:Ik heb er met mazen van 3 op 3 en dat kreng van een paard van mij eet het in no time op hoor
2 plakken hooi vreet die gerust op op een half uur.
Ik vraag me af hoe ze dat flikt...
Corelli schreef:Wij hebben op stal een aantal hooibakken (waaronder een heus hooibuffet van 10 meter) met daarop beton gaas, vastgemaakt met kettingen.
Erg fijn systeem, makkelijk te vullen en geen gesloopHooibakken zijn overigens zo hoog dat ze wel heel gek moeten doen, willen ze er met de hoeven in komen, maar dat risico hou je wel met betongaas, dus dat is wel iets om heel goed over na te denken
Olikea schreef:chipieke schreef:Ik heb er met mazen van 3 op 3 en dat kreng van een paard van mij eet het in no time op hoor
2 plakken hooi vreet die gerust op op een half uur.
Ik vraag me af hoe ze dat flikt...
Knap paard heb jij.. Ik doe ongeveer 6 kilo voordroog in een zak, en
elke ochtend zit er nog een beetje in..
ZusJacobs schreef:Corelli schreef:Wij hebben op stal een aantal hooibakken (waaronder een heus hooibuffet van 10 meter) met daarop beton gaas, vastgemaakt met kettingen.
Erg fijn systeem, makkelijk te vullen en geen gesloopHooibakken zijn overigens zo hoog dat ze wel heel gek moeten doen, willen ze er met de hoeven in komen, maar dat risico hou je wel met betongaas, dus dat is wel iets om heel goed over na te denken
Zou je daar foto's van kunnen maken? Ben ik wel benieuwd naar, altijd leuk nieuwe ideeën te zien! Beetje inspiratie opdoen