Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
muc schreef:Ik vindt je berichtje nogal.... raar.... De paardenmest kan niet krioelen van de wormen, tenimste niet elke dag en als ze niet ontwormt worden. Na het ontwormen kan je het soms zien, maar meestal is dat zelfs lastig. Daarom doet een dierenrts dat onder de microscoop....
muc schreef:Ik vindt je berichtje nogal.... raar.... De paardenmest kan niet krioelen van de wormen, tenimste niet elke dag en als ze niet ontwormt worden. Na het ontwormen kan je het soms zien, maar meestal is dat zelfs lastig. Daarom doet een dierenarts dat onder de microscoop....
(offtopic: kan je misschien hoofdletters en leestekens gebruiken in je berichten? Niet dat ik zelf goed in Nederlands ben maar bij jou is het wel heel erg)
suuzepuus schreef:Ze kruipen echt niet door het gras tegen je paard op en kruipen naar binnen hoor... je hoeft je daar niet druk om te maken!!!
Wat vind jij trouwens goed ontwormen? wat doe je zelf?
suuzepuus schreef:Dat hoord niet..... (bb)
elke 6 weken is veel te veel. 3 a 4 keer per jaar is voldoende. Nog beter kun je een mest onderzoek laten doen zodat je weet of het nodig is en zo ja waarmee je moet ontwormen.
suuzepuus schreef:Waarom zoveel zooi in je paard stoppen terwijl een mestonderzoek goedkoper is als een kuur??....???
Wormenkuren zijn erg slecht, zeker als je ze elke 6 weken geeft. Dat is echt veel en veel te vaak.
suuzepuus schreef:Ik denk dat je de ts wel met een pak zout mag nemen hoor......
Een buurman die 'wel even een nieuw ' paard koopt omdat de andere weer eens dood gaat geloof ik niet zo...
Maar goed ieder z'n ding. Ik ga echt niet elke 6 weken die bende in m'n paarden stoppen. 3 keer per jaar is meer dan genoeg!!