Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jenneke1029 schreef:Heb ditzelfde gehad met het paard van een pensionklant (heeft zelf ontwormd) , spuit over datum en paard had twee maanden later een flinke bloedworm besmetting, volgens onze dierenarts kan het geen kwaad maar de werkzame stof is minder en daardoor werkt de spuit ook niet voldoende meer.
Ik geef in ieder geval nooit een paard meer een spuit over datum.
jenneke1029 schreef:Heb ditzelfde gehad met het paard van een pensionklant (heeft zelf ontwormd) , spuit over datum en paard had twee maanden later een flinke bloedworm besmetting, volgens onze dierenarts kan het geen kwaad maar de werkzame stof is minder en daardoor werkt de spuit ook niet voldoende meer.
Ik geef in ieder geval nooit een paard meer een spuit over datum.
tita schreef:Da bellen ik kijk wel uit mijn stalgenoot belde van de week de da met een vraag over medicijnen en die kreeg gisteren een factuur voor medisch advies over de telefoon.alla 15 euro ecl btw
Zelf werk ik met chemicaliën ook als deze over de datum zijn maken/verbruiken we ze toch de werking wordt niet anders.
Houdbaarheidsdatum op middelen is verplicht in Nederland....bij sommige produkten is het niet nodig maar moet het van de wet...altijd handig voor de portomonee van de leverancier
Noten van de supermarkt die over de datum zijn gaan terug in de fabriek en worden gemengd met de verse noten.
Bij de voedselbank liggen dingen die echter al 1 jaar over de datum zijn (macaronie en alles wat poedervorm heeft)
Op een oude manege werd vroeger altijd wormenkuren over de datum gegeven omdat die goedkoper waren.
Maar goed er zijn meer mensen nieuwsgierigen ik denk iid dat ik ze ga geven .....ogod 10 een paard dat wordt lachen kan dus nog 2 jaar vooruit
jenneke1029 schreef:Juist tegen die dingen ontwormd, ach ja iedereen moet het zelf weten ik doe het op advies van de dierenarts niet meer, ben nu wel overtuigd.