Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en over appelmoes twijfel ik een beetje om de reden wat Cassidy zegt. Nu weet ik dus niet zeker of ik dit alles met lijnzaad zou kunnen mengen. Zou een halfje lijnzaad in de ochtend kunnen geven met de zandkuur en in de avond met de reiningskuur. Beide met een schepje kruiden en een handje brok. Dan weet ik dat ze het eet, ik weet alleen niet of het gemengt mag worden.
en de brokken ook. Heb er nu ondertussen als een halve kilo brokken bij gegooit en iedere keer zijn de brokken op maar de zandkuur niet. Lijnzaad erbij gegaan, ze lijkt het wat makkelijker te eten nu maar alsnog gaat het absoluut niet van harte (beter gezegd, ze haat me
)
bedankt voor de adviezen maar ik heb onwijze zeurpieten hier thuis staan...
) waarschijnlijk is dat de enige manier, haar met rust laten en vooral niets anders te doen geven. Als ik haar namelijk gewoon in de wei eten geef loopt ze weg en eet mijn andere paard het op..
dat is inderdaad ook een optie! Bedankt! xmarliez schreef:Appels eet ze er helaas tussenuiten de brokken ook. Heb er nu ondertussen als een halve kilo brokken bij gegooit en iedere keer zijn de brokken op maar de zandkuur niet. Lijnzaad erbij gegaan, ze lijkt het wat makkelijker te eten nu maar alsnog gaat het absoluut niet van harte (beter gezegd, ze haat me
)
xmarliez schreef:Oke, bedankt voor de tip capopjekop, ik zal opzoek gaan naar die zaadjes. Inspuiten gaat hem niet worden, daar houdt ze absoluut niet van.
Antheman, ik had zo (naar mijn mening) ook best klein gemaaktalleen niet klein genoeg dan denk ik. Zal er de volgende keer op letten.