en dan voorla die greenguards die lijken mij beter.
maar wou even ervareingen horen,
want mijn paard word heel erg snel dik,
hij word al dik als hij maar naar gras kijkt

ik dacht dus misschien is dit een oplossing ??
groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

). Idd in het begin open kinnetje, maar dat genas weer en kwam er wat 'eelt' en geen problemen mee gehad verder GELUKKIG! Pony is enorm afgevallen, maar wel in combinatie met ander bijvoer en beweging. Ik heb hem vorig jaar gekocht. Dit jaar gaat hij ook weer aan met weideseizoen, dat wordt dan het 2e seizoen. Een riempje is wel kapot gegaan, maar heb ik gewoon met touwtjes opgelost.

Paperboy schreef:Hoop dat ik ook even een vraagje mag stellen, ik heb een Noordzweed met redelijk groot hoofd....
iemand een idee welke maat ik zou moeten nemen?? Of meet je dat op, op een bepaalde manier?
Focussed schreef:De Greenguard vind ik de enige paard vriendelijke graaskorf. De gewone graasmaskers van IR, Harry's Horse, Pagony etc. zijn alleen beter voor je portemonnee... Paard kan er niet normaal mee drinken, het is benauwend, paard kan niet gapen... Dat vind ik echt ondingen.
en ik heb niet het idee dat hij het nou zo super vervelend vind om met de greenguard om op het land te staan, 's avonds op stal gaat de greenguard ook gewoon weer af.
mijn arab heeft dus weer z'n greenguard om en binnen dag zijn de meeste sympthomen van IR al verdwenen!