Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aiko schreef:Blijkbaar zit ik er dus naast.
Ik had me idd echt ingesteld op rijden en dan is het echt balen als dat niet gaat, en niet alle paarden zijn even mak, makkelijk en ervaren dat je dan gewoon lekker kan rijden zonder er last van te hebben.
aiko schreef:Blijkbaar zit ik er dus naast.
Ik had me idd echt ingesteld op rijden en dan is het echt balen als dat niet gaat, en niet alle paarden zijn even mak, makkelijk en ervaren dat je dan gewoon lekker kan rijden zonder er last van te hebben.
Vjestagirl schreef:Overigens is 'schriktraining' een makkelijk antwoord. De TS moet zelf bepalen wanneer ze haar paard klaar vindt voor schriktraining, dat hoeven de stalhouder en bokt niet te bepalen.
mirgino schreef:aiko schreef:Blijkbaar zit ik er dus naast.
ik begrijp je zeker welmaar ik sta met mijn paard op een caravan stalling en daar rijden ze veel met de vorkheftruck met caravans
en er is een werkplaats naast de boxen waar veel geslepen,gelast en herrie gemaakt word
ook komt de trekker langs de box om de paddock te slepen
mijn paard en ook de andere waren eerst wat angstig en nu zijn ze eraan gewend en kijken ze niet meer op of om.