Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sjonnie48 schreef:Wat sneu voor je , je bent denk ik aardig in de maling genomen ,
je bent te goed van vertrouwen geweest , maar veel mensen zijn niet te vertrouwen ,
Als instructrice zou ik haar ook niet meer moeten , bah wat een rotwijf om je zo in de maling te nemen over die trailer ,
Ik zou het paard per direct terug halen , en zeker nog niet de stalling betalen [ of heb je dat al gedaan ?]
Cayenne schreef:Wat betreft de kleine box. Kan er geen schot tussenuit gehaald worden zodat de box wat groter is?
Verder zou ik het paard direct terughalen. Afspraken worden niet nagekomen en dat is gewoon afspraak ontbindend.
Ragdollcat schreef:Hup weghalen en naar een heel andere stal gaan, ook niet terug naar waar ie stond hoor, die vrouw heeft je bedonderd.
tita schreef:Ik zou gewoon vragen aan je instuctrice wat betreft de trailer het is wel normaal dat je iets moet betalen voor de trailer.
Gas kost ong 0.75 euro per liter en auto rijdt meestal 1:10 maar voor jou dan speciaal 1:5 dat houdt in hooguit 9 euro voor een dubbele rit.
Praat er over dat je het gevoel heb dat je in de maling bent genomen, zeg dat je wilt dat je paard in de weide staat..is dit overigens beloofd?
Zoja belofte maak schuld
Hoe zit het met je andere stal? Is die opgezegd of betaal je door? Dan zou ik haar weer verplaatsen
En ik zou sowieso stoppen vertrouwn is geschaad en wil profiteren ik hou niet van dat soort mensen
jesito schreef:Nou meid een beetje je eigen schuld, beetje naief.
Dit zou ik nooit doen zonder eerst te gaan kijken.
Je lesgeefster is ook nog heel oneerlijk, ik zou meteen mijn paard weghalen al koste het me 200 euro.
Dit soort beslissingen zijn te impulsief genomen en dit word zwaar en duur leergeld.
Maar laat niet je paard hier de dupe van worden, door haar in de stal te laten staan.
zacharyhill schreef:tita schreef:Ik zou gewoon vragen aan je instuctrice wat betreft de trailer het is wel normaal dat je iets moet betalen voor de trailer.
Gas kost ong 0.75 euro per liter en auto rijdt meestal 1:10 maar voor jou dan speciaal 1:5 dat houdt in hooguit 9 euro voor een dubbele rit.
Das een duur gas ritje mijn tank van 140 liter vul ik voor 0,65 ct bij de pomp heb voor 91 euro een volle tank. daar rij ik bijna 3 weken op en ik heb geen zuinige auto (dodge). en wat betreft de stalling ik denk dat ik paard op zou pakken en verhuizen. wel vanalles beloven maar niet nakomen
Aukelizzy schreef:Gewoon terug halen... Je merrie hoort (vooral nu de bevalling nadert) in een royale stal te staan. Als ze gewent is om normaal gesproken weidegang te hebben of buiten te staan is dit wel een hele grote stap terug. Zijn er geen paddocks waar ze overdag in kan? Eerlijk gezegd zou ik haar zeker terug halen.. Zo snel mogelijk je verhaal doen op de stal waar je vandaan kwam en vragen of je terug mag komen. Verkeerde keuzes kan iedereen maken. Het gaat er nu om dat je het weer rechtzet...Succes.
zacharyhill schreef:tita schreef:Ik zou gewoon vragen aan je instuctrice wat betreft de trailer het is wel normaal dat je iets moet betalen voor de trailer.
Das een duur gas ritje mijn tank van 140 liter vul ik voor 0,65 ct bij de pomp heb voor 91 euro een volle tank daar rij ik 635 km mee. daar rij ik bijna 3 weken op en ik heb geen zuinige auto (dodge). en wat betreft de stalling ik denk dat ik paard op zou pakken en verhuizen. wel vanalles beloven maar niet nakomen
Limonade schreef:Oooh wat balen zeg! Ik snap dat je je instructrice vertrouwde, en dan is het zo jammer dat het tegenvalt.
Eigen schuld, tsjah, iedereen maakt wel eens fouten.
Gewoon je paard er zsm weg halen en terug naar je oude stal.
Kan je geen Birth Alarm singel huren? Weet dat het in NL kan bij Epplejeck:
http://www.ej.nl/category.aspx?id=10000132
Wellicht een mogelijkheid?