Alle hulp is welkom, alvast bedankt
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
Een speeltje kan hem 10 minuten vermaken, als hij er uberhaupt naar om kijkt. Mijn paarden kijken er helemaal niet naar om. Wat ze wel leuk vinden is hooi (eten is altijd leuk
)en wilgentakken, met wilgentakken vermaken ze zich wel een tijdje. Maar het enige waardoor je paard zich niet meer verveeld is een vriendje.. Als hij zelfs gaat ijsberen...

Citaat:Jazeker, pepper is van de winter nogal druk geweest, ik heb toen ook aangekaart dat het buiten beweging ook er aan ligt dat ie alleen staat. De pony is gekocht voor een kleindochter die er niks meer mee doet, hij heeft ook gezegt, zolang jij hem rijd houd ik m, maar als niemand m rijd zou die toch weg moeten. Dus om er dan een pony bij te nemen ziet ie niet zitten.

nee stoppen zit er ook niet in, soieso omdat ik nog een jaar lid ben van de ponyclub daar, maar als ik zou stoppen dan zoeken ze wel iemand anders, kan zo als 5 mensen opnoemen die hem graag zouden willen doen. :p en ik kan natuurlijk niet zonder mn ventje, maar als iets beter is om te doen zou ik het natuurlijk wel doen. Nee helaas is alles daar gericht op een pony, een stal, een poetsplek, een zadelruimte voor een pony, wei is ook te klein, en het gras te weinig. Ik heb t er pas nog uitgebreid met de kleindochter over gehad maar het is helaas onmogelijk. En ik zelf vind t ook vreselijk als ik bedenk dat ie daar nu in zijn uppie bij enkel kaljes staat, maar ik kan er helaas niks aan veranderen. Ik kan met m naar n vriendin der paard gaan, naar de ponyclub, maar uiteindelijk moet ie na t rijden toch weer terug naar zijn eigen wei. 

Citaat:En een kleine pony/shetlander die een goed tehuis zoekt of voor een klein prijsje te koop is, een merrie of ruintje. Mag je die ook niet kopen en er bij zetten?