Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinky12 schreef:Eh?Wat onzinnig zeg...een IJslander is gewoon een paard.Omdat het in IJsland koud en bevroren is in de winter? Geen enkel paard zou langdurig op kaal beton mogen staan.
Mijn jongens hebben dezelfde bodembedekking als de dravers...zaagsel en stro.De stoetereijen waar ik geweest ben staan ze ook keurig op stro.
Soms zetten ze ze wel even in kale stallen voor de lessen maar daarna gaan ze weer op zand of gras.
Een paard wat op stal staat heeft gewoon bodembedekking nodig,minimaal rubber maar bij voorkeur een zacht bed.
ellentjes schreef:mijn shet staat ook gewoon kaal. toen ik een leen-ijslander had stond die ook kaal. ik heb er geen problemen mee.
paarden in het wild hebben ook geen prachtig dik stro of vlas bedje toch?
ik vind dat het wel kan, maar dat is mijn mening...
ilsexxx schreef:ellentjes schreef:mijn shet staat ook gewoon kaal. toen ik een leen-ijslander had stond die ook kaal. ik heb er geen problemen mee.
Ja maar paarden in het wild blijven lopen om warm te blijven enzo, in een stal kan dat niet. En die kunnen ook kiezen om lekker in het gras te gaan liggen. Beton zouden ze niet uit hunzelf gaan uitzoeken om daar even 'lekker' op te liggen lijkt mij!
ellentjes schreef:mijn shet staat ook gewoon kaal. toen ik een leen-ijslander had stond die ook kaal. ik heb er geen problemen mee.