Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ragdollcat schreef:Dan mag je t wel snel gaan doen, straks is het niet meer af te leren en is hij groter en sterker. Nu is hij nog maar een jaar oud, gelijk opvoeden en leren dat zoiets niet de bedoeling is, en dat is toch helaas stroom.
En anders zorg er maar voor dat je een deugdelijke omheining hebt, dat is toch niet zo moeilijk? gewoon schapengaas gebruiken of verzin zelf maar wat.
lovelygirly schreef:EN nogmaals. Ik ga geen stroomdraad doen.
Ik wil het op een vriendelijke manier doen. En dat is alles behalve vriendelijk.
hestejente schreef:lovelygirly schreef:EN nogmaals. Ik ga geen stroomdraad doen.
Ik wil het op een vriendelijke manier doen. En dat is alles behalve vriendelijk.
Jij vindt iets dus vriendelijk als het jou uitkomt? Je pony huisvesten zonder andere jaarlingen van zijn eigen maat, dát vind ik dus onvriendelijk.
Maar goed, zoek het lekker uit als je niks met mijn opmerking wil doen. Je weet het allemaal bijzonder goed
genja schreef:Wat is er zielig aan stroomdraad???? (stroomdraad is een van de diervriendelijkste omheiningen die er bestaan)
Kan er echt niets zieligs aan bedenken als je zorgt dat je een deugelijke omheining hebt met voldoende stroom erop en goed strak gespannen zal pony lief nog 1 of 2 x bedenken om er proberen uit te komen en dan doet hij het echt neit meer.
Weet je wat nu echt zielig is?? Als pony lief uitbreekt omdat jullie omheining niet deugt en odner een auto terecht komt!! Ponylief overleefd dit meestla niet en wat denk je van de automobilist? die heeft of een behoorlijk trauma of overleefd het ook niet.
Je bent trouwens als eigenaar van een pony strafbaar als je geen deugelijke omheining hebt en hij beland op de openbare weg.
Groetjes Genja