Ik weet niet of dit goed staat maar weet niet waar het anders moet staan.

Maat laat ik beginnen. XD
Ik heb een verzorgpony van 10 jaar, New Forest merrie. Ze word niet heel goed verzorgd haar hoeven zijn bijvoorbeeld al vanaf de zomer niet meer bekapt. En ze hebben geen weiland en soms geen water op stal & gaat ook niet naar de tandarts en de stallen word soms niet uitgemest. Nu had ik gehoord dat je op Manege Onstwedde (Manege de Driesporen) Een paard gratis kon stallen maar dan moet de pony wel meelopen in de lessen. De manege betaald dan mee aan de hoefsmid, veearts & tandarts etc.. Mijn ouders hebben niet veel verstand van paarden en hebben er dus ook niks mee. Maar dit idee vonden ze ook wel een goed idee. Ze krijgt dan ook gewoon elke dag beweging dus als ik niet kan word ze wel bereden. En krijgt ze ook een beter leven vinden jullie niet? Maar zouden jullie zoiets doen? En het paard wat naast haar staat, staat ook te koop dus die kan zo verkocht zijn. En me verzorgpony heeft nog nooit alleen gestaan. Dan word ze denk ik heel erg eenzaam. Maar zouden jullie dat doen haar naar een manege verplaatsen? (voor beter leven.)
Groetjes Marlies.