Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pearlie schreef:Wie heeft er zelf een sleep gemaakt en/of heeft ervaring met zelf (dus zonder trekker of paard) de bak slepen?
aerdenhout1 schreef:pearlie schreef:Wie heeft er zelf een sleep gemaakt en/of heeft ervaring met zelf (dus zonder trekker of paard) de bak slepen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat wil je dan...zonder tractor of paard...er zelf voor gaan lopen???
Dat is heel zwaar kan ik je verzekeren en als je dat gaat doen, maak er een filmpje van a.u.b!!
Dat wil ik wel zien n.l!!
pearlie schreef:Urielle schreef:Betonnet met strotouwtjes werkt ook om het licht glad te trekken. Lostrekken doe je er niet mee maar het wordt wel iets egaler.
Je bedoelt gewoon zo'n stuk betongaas?
8nnemiek schreef:Je kan gewoon een pallet over het zand trekken, dat is op zich wel te doen. Dan moet je wel een aantal keer over dezelfde plek heen om het echt vlak te krijgen. Je kan er een zak zand op leggen, maar dan wordt het al snel te zwaar om te trekken.
Krijg je nog conditie ook
ESSIE70 schreef:Mijn zoontje sleept altijd de bak voor me met de quad en daarachter een
klein sleepje.
Hij vindt het geweldig om rondjes te rijden op dat ding.En mijn bak ligt er altijd glad bij![]()
Misschien vind je op marktplaats voor niet al teveel geld een quad?
pearlie schreef:Iedereen bedankt voor de reacties.
Weet iemand of een zgn. tuintrekker sterk genoeg is? We hebben er eentje op speurders gezien van 20 pk.
(met mijn boerenverstand moet dat kunnen aangezien 1 levende pk het ook moet kunnen)
fiona1 schreef:ESSIE70 schreef:Mijn zoontje sleept altijd de bak voor me met de quad en daarachter een
klein sleepje.
Hij vindt het geweldig om rondjes te rijden op dat ding.En mijn bak ligt er altijd glad bij![]()
Misschien vind je op marktplaats voor niet al teveel geld een quad?
Dat is precies onze manier, kind blij mama blij(Alleen wil hij het nu met de tractor proberen, ik weet niet of dat al een succes is, hij is net 10 geworden. (Heb de sleutels maar verstopt voor de zekerheid)