Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik kom soms nog op stal waar ik in 2007 regelmatig heb geholpen. Toen zaten ze al 16 km bij mij vandaan, nu 2 uur OV-en
ik zou graag een merrieveulentje van die mensen willen, dus ik houd contact. En verder ben ik nog wel iemand die een hele leuke dag kan hebben als ik moet uitmesten, en als ik lekker met de dieren kan knuffelen en spelen ben ik dolblij. Ben dus nog bij lange na niet penny-af. Ik probeer alleen niet meer elk paard te redden, en hoewel ik bij toeval de arabisch volbloeden tegen het lijf ben gelopen heb ik geen 10 zwarte hengsten op stal 
Eentje die in het begin alles deed, en erna zowat van de eigenaar ging eisen dat het paard opgezadeld en wel klaarstond als ze kwam rijden, die de eigenaar zelf weer moest afzadelen en dat de eigenaar blij mocht zijn dat ze het paard dagelijks 5min in de paddock zette... dat was meer dan genoeg losgooien, roddelen in de kantine was leuker...

.
.
)

Misschien niet rond de grote steden, maar wel voor diegenen op de grens tussen stad en platteland... Rivjenn schreef:vroeger kregen we nog wel eens pennymeisjes om te vragen voor een verzorgpony of of ze even mochten kijken.
Zie ze echt noooooit meer
ook altijd bij de wei langsgaan, en bij ieder weiland dat je op de fiets langsreed, kijken of er een pony in stond, was dat het geval, dan uren over de omheining hangen en ponybeest bekijken

'
' _o-
Ik rijd op de manege meestal op hetzelfde paardje, en nu heb ik me onlangs getrakteerd op een mooie tas gevuld met poetsgerief, dus voor en na het rijden krijgt dat paardje altijd een verzorgbeurt van me 

Tammy_ schreef:die zijn er nog op de manege hoor! rijden o peen doordeweekse dag, en zijn minimaal de hele zaterdag en halve zondag aanwezig, om te helpen met poetsen en opzadelen, pony's te knuffelen en borstelen, en inderdaad de hele dag over de bakrand heen hangen in de hoop dat iemand vraagt of ze even op hun paard willen stappen![]()
vroeger was ik ook zo, heerlijke tijdenook altijd bij de wei langsgaan, en bij ieder weiland dat je op de fiets langsreed, kijken of er een pony in stond, was dat het geval, dan uren over de omheining hangen en ponybeest bekijken
Door een mega regenstorm fietsen om mijn pony een knuffel te gaan geven. Of er 's nachts achterkomen dat het persoon dat zou uitmesten dat niet heeft gedaan en dan om 3 uur snachts op de fiets erheen om uit te gaan mesten omdat ik niet wil dat hij in de prut staat.
Achja, heerlijk toch?