Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammyoo schreef:Robin, was het de bedoeling dat je paard geen krachtvoer meer kreeg? In de computer kan je dagelijks controleren wat je paard de dag ervoor gegeten heeft, zowel van het ruwvoer als krachtvoer.
Robin_S schreef:Sammyoo schreef:Robin, was het de bedoeling dat je paard geen krachtvoer meer kreeg? In de computer kan je dagelijks controleren wat je paard de dag ervoor gegeten heeft, zowel van het ruwvoer als krachtvoer.
Ja dat was de bedoeling, de paarden daar kregen enkel hooi, kuil en grote grasweiden. Ondanks haar flinke grasbuik vloog ze als een gek op haar bak brokjes toen ze weer in een gewone stal stond![]()
@Mandymeisje: een HAS mét krachtvoer is ideaal, toch?Hopelijk valt het daar 100% mee als het helemaal af is, want ik vind het wel een leuk concept! Waar ik stond voerden de meeste eigenaars hun paarden overigens wel bij, maar ik had hier de tijd niet voor. Mijn paard is ook al wat ouder, dus na een heel leven op krachtvoer was de overgang naar zonder waarschijnlijk iets te heftig
paddy schreef:wij gaan ook een hit aktief stal beginnen.
misschien zijn er nog mensen met tips waar we op moeten letten.
we moeten het nog bouwen en inrichten.
dus we kunnen nog alle kanten op.
alles is welkom.
paddy schreef:wij gaan ook een hit aktief stal beginnen.
misschien zijn er nog mensen met tips waar we op moeten letten.
we moeten het nog bouwen en inrichten.
dus we kunnen nog alle kanten op.
alles is welkom.