Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fjordnina schreef:Kijk anders ook eens naar permanentkabel. Gallagher verkoopt het onder de naam Equiwire. Zichtbaar, veilig, duurzaam en onderhoudsvriendelijk zegt men. Ik heb het nu om diverse weilanden zien hangen en het lijkt heel geschikt moet ik zeggen. Gallagher kan je er vast meer over vertellen.
Sjors493 schreef:fjordnina schreef:Kijk anders ook eens naar permanentkabel. Gallagher verkoopt het onder de naam Equiwire. Zichtbaar, veilig, duurzaam en onderhoudsvriendelijk zegt men. Ik heb het nu om diverse weilanden zien hangen en het lijkt heel geschikt moet ik zeggen. Gallagher kan je er vast meer over vertellen.
dit is een soort ijzerdraad, toch?
_Amigo schreef:ik zou een draad pakken, die breekt als ze bijv. vastzitten oid. Palen heb je niet zo veel nodig, als het draad maar strak is.
Lint breekt niet als als je paard vast zit, en klappert als het hard waait.
@ jeskim, een paard is echt niet dom, ze gaan niet door de draad heen omdat ze weten dat die knapt.
Ze krijgen dan alsnog stroom en ik denk dat zo'n draad nog best snijt...
_Amigo schreef:ik zou een draad pakken, die breekt als ze bijv. vastzitten oid. Palen heb je niet zo veel nodig, als het draad maar strak is.
Lint breekt niet als als je paard vast zit, en klappert als het hard waait.
@ jeskim, een paard is echt niet dom, ze gaan niet door de draad heen omdat ze weten dat die knapt.
Ze krijgen dan alsnog stroom en ik denk dat zo'n draad nog best snijt...