Voor de weide en de bak
*Stroomklok
*Lint
*Weidepalen
*Kommetjes
*Handvaten
*Een poort voor de geitenweide, zodat die niet kunnen ontsnappen. Daar zit nu ook een poortje in maar daar past geen paard doorheen.
*Het moet opnieuw ingezaaid worden, het is nu namelijk gazongras. Kunnen we dit zelf of kunnen we dat beter door een loonwerker laten doen?
*Zand voor in de bak, het is droge, hooggelegen zandgrond. Welk zand kan ik dan het beste laten komen? Daarnaast hebben we betonrandjes nodig om ervoor te zorgen dat het zand niet wegspoelt.
Voor de stallen
*2 Zeecontainers van 6 meter (eventueel 1 container van 8 meter zodat de stallen wat groter worden), 1 voor opslag van hooi en stro en tevens moet die gaan fungeren als tuigkamer en 1 om 2 stalletjes van te maken. Daar moeten dan deuren in gemaakt worden en de binnenkant moet betimmerd worden.
*Tegels om een stukje voor de stallen te bestraten
*Aanhangwagen voor de mest
*Nog meer tegels om een paadje achter langs de stallen aan te leggen, zodat we de aanhanger en later de trailer weg kunnen zetten en ook weg kunnen rijden.
Langs de buitenrand van het perceel komt een heras-hek van 1.75 hoog, daar moet ook een stroomdraadje langs gespannen worden, zodat ze niet tegen het hek kunnen gaan schuren/hangen. De binnenomheining wil ik met lint afzetten.
Volgens mij ben ik zo al een heel eind, maar zou graag jullie mening horen en of ik wat vergeten ben....