rienne schreef:Ik kan me ook best voorstellen dat je geschrokken bent, ikzelf zou het ook niet leuk vinden. Maar je vindt het eng dat er overdag niemand op je paard let? Ja, dat gebeurt hier ook niet hoor, je kan toch niet 24u per dag op iemands paard letten? En ze hadden idd wel even kunnen zeggen dat ze weg gingen. Ben jij de enige pensionklant daar of zijn er meerdere?
Begrijp ik best hoor, dat er geen 24u toezicht op is. Maar het gaat me om de afspraak die gemaakt is tussen de dochter en die man, plots vraagt de man aan mij waar de dochter is. Ik wist niet eens dat de eigenaren weg waren, laat staan dat ik wist waar de dochter was. Verder staan er nog een aantal paarden, maar die zijn allemaal gepensioneerd, komen de eigenaars 1x per maand naar kijken.
Daarnet ben ik bij mijn paard geweest, heel propere stal, biet lag klaar, heb zelf nog een plak hooi in zijn box gelegd. Dus ik mag zeker en vast niet zeggen dat de man zijn werk niet goed doet, integendeel.
Als ze terug zijn ga ik het zeggen dat ik enerzijds erg was geschrokken en anderzijds dat die man zijn werk wel goed heeft gedaan (buiten dat mijn paard voor de tweede keer geen water meer had, maarja dat doe ik dan maar).