hoe kan je er voor zorgen dat de manen van je pony sneller groeien??

ik wil namelijk lange manen hebben bij mijn pony!!!

alvast bedankt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eefiepeefie schreef:je kunt je eigen haar toch ook niet sneller laten groeien!? :p Bij mijn paarden helpt vlechten juist niet, dan breken de manen en worden dunner...
Redhead89 schreef:apart, ik heb juist wel van meerdere kappers eens gehoord dat door vlechten je haar WEL sneller groeit
Asmaryl schreef:Flink vastpakken en eraan gaan hangen, misschien dat het zo meer uitrekt.
Redhead89 schreef:Eefiepeefie schreef:je kunt je eigen haar toch ook niet sneller laten groeien!? :p Bij mijn paarden helpt vlechten juist niet, dan breken de manen en worden dunner...
apart, ik heb juist wel van meerdere kappers eens gehoord dat door vlechten je haar WEL sneller groeit,
dus dan zou je denken dat bij bij paarden ook wel werkt... Ik merk het bij mij ook als ik mijn haar vaak in vlechtjes doe!
Eefiepeefie schreef:je kunt je eigen haar toch ook niet sneller laten groeien!? :p Bij mijn paarden helpt vlechten juist niet, dan breken de manen en worden dunner...
Lowara schreef:Eefiepeefie schreef:je kunt je eigen haar toch ook niet sneller laten groeien!? :p Bij mijn paarden helpt vlechten juist niet, dan breken de manen en worden dunner...
dit is onzin![]()
ikzelf vlecht al jaren de manen van mijn paarden. vlechten zitten er 24 uur per dag in, maar ik kan je garanderen dat de manen absoluut NIET dun worden of afbreken.
zoals je ziet.. zijn de manen flink dik en extreem lang, ondanks de vlechten
Tigra_ schreef:[quote="Lowara
[quote="Eefiepeefie
je kunt je eigen haar toch ook niet sneller laten groeien!? :p Bij mijn paarden helpt vlechten juist niet, dan breken de manen en worden dunner...
dit is onzin![]()
ikzelf vlecht al jaren de manen van mijn paarden. vlechten zitten er 24 uur per dag in, maar ik kan je garanderen dat de manen absoluut NIET dun worden of afbreken.
zoals je ziet.. zijn de manen flink dik en extreem lang, ondanks de vlechten
Dat is bij ieder paard verschillend. Bij die van mij moet ik ze ook niet vlechten anders breken ze erg snel af.
Andere manen zijn daar goed tegen bestand en ander haar is te poreus.
Wat je wel kan doen is zachtere elastiekjes gebruiken dat wil ook weleens schelen tegen het afbreken van het haar.