Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xmarliez schreef:Die van mij staan 24/7 buiten en krijgen 1 keer per dag hooi. In de ochtend en de dag erna liggen er nog wat sprietjes die ze echt wel opgegeten hadden als ze honger hadden.
Dus het ligt er helemaal aan hoeveel je paard krijgt. Als je paard voldoende krijgt om de nacht mee door te komen is er niets aan de hand.
Amalarab schreef:xmarliez schreef:Die van mij staan 24/7 buiten en krijgen 1 keer per dag hooi. In de ochtend en de dag erna liggen er nog wat sprietjes die ze echt wel opgegeten hadden als ze honger hadden.
Dus het ligt er helemaal aan hoeveel je paard krijgt. Als je paard voldoende krijgt om de nacht mee door te komen is er niets aan de hand.
Hier hetzelfde. Je kan wel 1x per week voeren als het maar genoeg is (en niet teveel)
keshia schreef:kijk inderdaad goed naar je paardje, maar ook naar de kwaliteit van je hooi/kuil.... als je een sober ras hebt moet je toch uitkijken met te rijk kuil over het algemeen...
mijn paarden hebben heel de dag beschikking over grof stengelig hooi, en daarnaast krijgt mijn paard ook nog kuil, omdat ze anders niet genoeg eet... de shet, daar moet ik een beetje mee oppassen anders dan word hij te snel te dik... daar zorg ik dus voor dat hij heel de dag grof stengelig hooi kan eten wat niet al te rijk is... hier word hij tot nu toe ook niet te dik van...
zomer09 schreef:Misschien kan ik vragen of ze hem wat brokken willen geven voor de nacht ??