Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en laat hem maar lekker zitten. Niet op stijl of wat danook letten. Moet namelijk een succeservaring zijn. Tja, en offie dan een paardenfanaat wordt???? Oh, en kom je belofte na
Quellian schreef:Niet doen! Probeer van jouw hobby niet zijn hobby te maken! .
Huertecilla schreef:... Ga samen,beloof hem iets waar elke man voor op een paard stapten laat hem maar lekker zitten. Niet op stijl of wat danook letten. Moet namelijk een succeservaring zijn. Tja, en offie dan een paardenfanaat wordt???? Oh, en kom je belofte na
! (Of moet ik liever deze
smiley neerzetten ?!)
!) een tweede paard gekocht, die ook nog eens drachtig was !! Voorwaarde om haar te "mogen" kopen was, dat het veulen wel verkocht zou worden
. Ik wilde deze merrie ontzettend graag hebben en dus heb ik hierin toegestemd.
!
!! Sterker nog: hij is de afgelopen 2,5 week, vaker op de stal geweest als in al die jaren daarvoor
!! (hij heeft d´r zelfs al een koos-naampje gegeven
) Over verkopen hoor ik hem niet meer en als ik de krant doorspit op zoek naar boerderijen, roept ´ie ook niet meer "hoef je niet te doen, we gaan toch niet verhuizen!!"
: [LK] Dé eerste loopfoto´s van Jaike ! ) 
) moest ook nooit iets van paarden hebben.
).
, en dan saampjes op een rustig stalwandelingetje door de bak, waarbij hij jou nog als houvast heeft
nemen
)