Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loretta schreef:Dribbelkont schreef:ik wil nooit weer wat anders
enige nadeel is kon niemand tegen vaak maar ja leg me er bij neer
het paard meot er tenslotte leven ik niet
Dat zou je ook nog weleens als voordeel kunnen zien als je het vergelijkt met roddel, kliekjes en achterklap.
GaelleS schreef:Wij hebben ooit onze boxen+weide verhuurt aan anderen.
Dus ik spreek als particulier
Mijn mama wilt het gewoon niet meer doen omdat we al teveel miserie hebben gehad.
Idd, zij woont hier en de mensen lopen hier dus voor de deur. Ze heeft ze allemaal buitengeschopt voor verschillende redenen. Die allereerste mensen dat het huurden waren gewoon gestoord (en mijn moeder is nogal open voor alles en iedereen) dus daar werd ook ongelooflijk van geprofiteerd, die mensen hebben hun hond en nog een andere berg spullen gedumpt en zijn er nooit meer achter gekomen (spullen voor paard, kasten, kleren echt alles xD) ... Een mevrouw pikte vanalles in huis en ik mocht babysit spelen voor de kleine, een ander meisje begon met mijn paard te knoeien als we niet thuis waren, mijn moeder heeft haar toevallig betrapt omdat ze vroeger thuis kwam...
En het is ook niet leuk als mensen nooit komen voor hun paard (als ge is op vakantie ging zorgden er wel graag voor maar het is geen 365 dagen vakantie:p), of alles laten rondslingeren...
Ik vind het wel jammer want nu heeft mijn paard geen vriendjes meer en een klein beetje extra centjes kunnen hier gebruikt worden.
We hebben dus nooit een contract opgemaakt. Met alles te betalen zat het eigenlijk wel goed...
Dus: leg alles terug waar het vandaan kwam, pak zelf u drinken mee ipv koelkast te plunderen enzo, gebruik ze niet als babysit, blijf van de andere paarden af, als ge niet kunt komen laat iets weten,... xD
Mister01 schreef:dit is gewoon schandalig!!!
op zo'n manier wil niemand als particulier andere mensen op stal hebben natuurlijk.![]()
het kan allemaal zo leuk en fijn zijn als je gewoon je verantwoording neemt.
ik heb geen contract, maar hebben wel een paar afspraken gemaakt over wanneer geld moet zijn over gemaakt, en altijd voor het rijden de bak uitmesten.
verder doen we gewoon veel uit eigen initiatief: is het bijna etens tijd, dan al zelf gaan voeren, en bak mesten oid.
__PSM__ schreef:GaelleS, oei jeetje, dan hebben jullie wel echt de verkeerde mensen gehad joh.... Voor mij zijn de dingen die jij opschrijft heel normaal
Wij hebben de regel op stal, alles is te bespreken en vaak ook wel te doenZo wordt mijn paard ook als de andere binnen blijven toch met zijn vriendin minstens 3 uur per dag buiten gezet... Maaaarr.. We moeten wel alles even schoon achterlaten als dat het was toen we aankwamen... je komt bij ons op stal dus ook noooooit een zooitje tegen...
__PSM__ schreef:Whahah echtik vind het ook normaal hoor
maar toch zijn er altijd mensen die er anders over denken