een wei met schuilstal of een stalling bv manege??
alle tips zijn welkom

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
mirka1994 schreef:De prijs wat je bij een manege betaal meestal voor 1 paard heb ik er nu 2 op het land staan met een schuiltent.. En ze hebben een aardig lap grond kan je vertellen. Het kan natuurlijk altijd duurder.
Henkjan schreef:Als je (wedstrijdgericht) wilt rijden zou ik voor een manege gaan. Wil je je pony doelloos in een wei laten lopen zou ik voor de weide met schuilstal gaan.
Henkjan schreef:Als je (wedstrijdgericht) wilt rijden zou ik voor een manege gaan. Wil je je pony doelloos in een wei laten lopen zou ik voor de weide met schuilstal gaan.
loulou schreef:mirka1994 schreef:De prijs wat je bij een manege betaal meestal voor 1 paard heb ik er nu 2 op het land staan met een schuiltent.. En ze hebben een aardig lap grond kan je vertellen. Het kan natuurlijk altijd duurder.
misschien zijn bij jou de manege/pensionstallingen duurder of betaal jij niet veel voor je wei. maar ik ben minstens zoveel geld kwijt voor mijn wei/schuilstal als op een pensionstalling hier in de buurt
grote voordeel is dat mijn paarden nu lekker buiten staan en bij de stalling staan ze binnen.
judith370 schreef:Henkjan schreef:Als je (wedstrijdgericht) wilt rijden zou ik voor een manege gaan. Wil je je pony doelloos in een wei laten lopen zou ik voor de weide met schuilstal gaan.
Nou bij ons staan ze ook ''doelloos'', maar trainen en wedstrijden gaan even goed![]()
Dus doelloos vind ik niet helemaal kloppen...