Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Judith_ schreef:Volgens mij is daar niks mis mee, maar ik lees ook nergens op bokt dat daar wel wat mis mee zou zijn?![]()
Ik ben nog nooit ergens tegen gekomen dat een paard verplicht 5 setjes moet hebben om goed verzorgd te worden?
joyce_eddy schreef:en straks komt er 1 zadel bij, wordt niet zn zadel van dikke 1500 euro ofzo!! heb ik echt geen zin in
Darkness85 schreef:joyce_eddy schreef:en straks komt er 1 zadel bij, wordt niet zn zadel van dikke 1500 euro ofzo!! heb ik echt geen zin in
Dit vind ik echt een stomme uitspraak.Een zadel moet passen. En als je paard er nou toevallig alleen maar eentje past van 1.500,- of duurder, dan heb je pech. Dan koop je dat zadel van 1.500,- , of je blijft ernaast lopen.
Darkness85 schreef:joyce_eddy schreef:en straks komt er 1 zadel bij, wordt niet zn zadel van dikke 1500 euro ofzo!! heb ik echt geen zin in
Dit vind ik echt een stomme uitspraak.Een zadel moet passen. En als je paard er nou toevallig alleen maar eentje past van 1.500,- of duurder, dan heb je pech. Dan koop je dat zadel van 1.500,- , of je blijft ernaast lopen.