kreeg ik een mailtje terug van wat is 30 euro nou en dat ze het druk had met 2 kids en een fulltime baan enzo....nou ja weer vriendelijker terug gemaild dat ik daar begrip voor had (eiegnlijk niet, je bekijkt toch wel 1x in de week je mail en waarom reageerde ze dan wel op het 2e mailtje)
nou ja ze beloofde het morgen op te sturen....
na een week weer een mailtje gestuurd, niks weer van gehoord, ik had eens op bokt gelezen dat je dat geld dan weer binnen een bepaalde tijd terug kan laten storten, dus ik ben naar de rabobank geweest, maar dat schijtn alleen met machtigingen zo te zijn....
nou heb ik wel hun adres (in Leerdam, ik woon in frl) en heb getracht hun telefoonnr. op te zoeken, dat was geheim, maar ik heb wel het nr. van de buren gebeld of zijn het tel nr. voor me hadden. de buuurf vertelde dat ze op vakantie waren....
heb nu een mailtje gestuurd dat ik van de buurv gehoord had dat ze op vakantie was en of ze de cap alsnog wil opsturen, en verteld dat ik hem ook op kan komen halen omdat mijn vader binnenkort in de buurt van leerdam moet zijn, maar dat dat omrijden was en ik liever had dat ze hem opstuurde....
nou ja ik zal mn geld wel kwijt zijn, maar ik zal er alles aan doen om het voor elkaar te krijgen, hihi
( of grrrrrrr
)heeft iemand van bokt misschien ook slechte ervaringen met deze mensen uit leerdam? PB me dan aub....

Ik kom regelmatig in Leerdam, dus als ik een bezoekje moet brengen? Dan stuur ik het wel weer verder naar je door. Leuk iets om even mee te 'dreigen'