Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Esther_87_ schreef:MontyRulezz dat is inderdaad ook waar, er staan ook veel paarden voor te hoge prijzen. Gewoon htk-paarden die echt niet bijzonder zijn voor +4000 euro.
Maar voor een normaal, braaf, gezond paard zonder bemerkingen en zadelmak, zie ik nog steeds niet waarom 4000 dan veel geld is...laat staan de helft.
eenitraM schreef:Maar dat was mijn vraag niet. Waar worden die prijzen op gebasseerd?
Pentax schreef:Voor 2000 kun je best een hele leuke hebben zonder papier, of een draver, die zijn ook niet zo prijzig.
Maar dat L2 zou ik even van je lijstje schrappen dan.
nanette1 schreef:Nouja, het paard wat ik rijd heeft 3000 gekostIngereden, verkeersmak 1.60 en kerngezond erg mooie bouw... De vader en moeder zijn bekend maar niet echt top ofzo. Ik denk dat je voor 2000 wel een paard kunt kopen die geen gebreken heeft en goed ingereden is.
eenitraM schreef:Niemand heeft het hier over L2![]()
Zadelmak..
Zonnetje81 schreef:nanette1 schreef:Nouja, het paard wat ik rijd heeft 3000 gekostIngereden, verkeersmak 1.60 en kerngezond erg mooie bouw... De vader en moeder zijn bekend maar niet echt top ofzo. Ik denk dat je voor 2000 wel een paard kunt kopen die geen gebreken heeft en goed ingereden is.
Ik denk dat 3000/3500 echt de ondergrens is voor een fatsoenlijk dier wat jij omschrijft.
Malenka schreef:Ik ben eens gaan zoeken op marktplaats en volgens mij moet je voor dat bedrag een prima paard kunnen kopen. Tuurlijk, het is geen sporttopper. Maar ik heb ook niet het idee dat dit de bedoeling is. Ik zou ook echt geen 4000 euro betalen voor een paardje met jouw beperkte eisen. Ik zou dat ook veel te veel geld vinden.
Een voorbeeld:
http://link.marktplaats.nl/398259346
Denk er wel aan dat het vraagprijzen zijn. Als je een budget hebt van 2000 euro kun je best op een paard af gaan waar ze 2500 euro voor vragen.