Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
)
: tarwestro is volgens mij het beste, ze gaan er niet snel van eten en het is goedkoop. Let wel op dat de aren goed verwijderd zijn, kan verstikking veroorzaken. gerststro is het slechtst volgens mij want ze vinden dit erg lekker
als je paard er van eet, kun je beter houtkrullen gebruiken. zaagsel is erg stoffig en bij droog weer kan het huidiritatie veroorzaken. en papier kan gebruikt worden voor paarden die problemen aan de luchtwegen of een allergie hebben.
)

orionneke schreef:Ik heb ze op vlas staan en in 1 woord: IDEAAAAAAAL!!! Ik heb ze jaaaaaaaaaren op stro gehad maar dit is toch wel DE uitvinding. Dit had ik veeeeeeeeeeeeel eerder moeten doen.
Het is werkelijk waar fantastisch!!!
is goed te doen.Dennis schreef:Ja, iid dat is nog eens een goed idee! Wat voor rubber matten heb je daar voor nodig? En wat zijn de kosten daar ongeveer van?
) en komt stro of ander strooisel in de plas en is het dan meteen ook een compleet rotzooit'tje (en zo leuk om terug te leggen dan -NOT-). Nu de stal volledig ligt is het echt SUPERHANDIG!!!! In principe hoef je zelfs geen strooisel meer te gebruiken dan, maar t'is natuurlijk fijner voor de pony om dit wel te doen (ze plassen liever op strooisel dan gewoon om de matten, maar m'n hengst heeft ook al gewoon op de matten alleen gestaan vanwege de behandeling aan rotstraal, da's meteen de reden waarom ik dit heb gedaan ... ).