Een stevige tinker.
  Een stevige tinker.Alleen zit er geen zadel bij. Pas heb ik een buitenrit gemaakt op een wintec zadel en ik vond het heerlijk zitten. Nu hoorde ik alleen dat ze vreselijk snel zouden slijten en als je er lang op rijd dat je dan blaren op je kont zu krijgen. Is er iemand die mij hier iets meer over kan vertellen. Zowel positief als negatief?

Geplaatst
               Geplaatst 
 , hebben we een Wintec aangeschaft.
 , hebben we een Wintec aangeschaft. , had ik geen zin om weer zoveel geld aan een zadel uit te geven, met het risico dat hij weer gestolen wordt!!
 , had ik geen zin om weer zoveel geld aan een zadel uit te geven, met het risico dat hij weer gestolen wordt!! . En je moet proberen om je leren laarzen niet aan de binnenkant van je been te hebben ingesmeerd met olie of zo, want anders ga je dus wel glijden!!
 . En je moet proberen om je leren laarzen niet aan de binnenkant van je been te hebben ingesmeerd met olie of zo, want anders ga je dus wel glijden!! , zelf zie ik geen echte nadelen aan een Wintec!!!
 , zelf zie ik geen echte nadelen aan een Wintec!!!                                                         

(even proefrijden). Gelukkig mogen we van iemand zolang een westernzadel gebruiken (hij heeft ook een tinker met dezelfde afmetingen) Ben benieuwd hoe dat rijdt.
 (even proefrijden). Gelukkig mogen we van iemand zolang een westernzadel gebruiken (hij heeft ook een tinker met dezelfde afmetingen) Ben benieuwd hoe dat rijdt.                                                          Had ik nog een vraagje: Gebruiken jullie het gewone lederlookzadel of de suede? En wat vind je het grootste voordeel van jouw keuze????
 Had ik nog een vraagje: Gebruiken jullie het gewone lederlookzadel of de suede? En wat vind je het grootste voordeel van jouw keuze????