Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
HorseTopShop schreef:4000 vierkante meter voor € 88.000.
friesiszwart schreef:Anouk, in het verleden ben ik ook heel lang op zoek geweest naar een plekje voor mijzelf. En toen ik de mogelijheid kreeg heb ik een groter perceel aangekocht dan dat ik nodig had. Zonder lening had ik het land nooit kunnen aankopen.
Indien er intresse is kan er een stuk van dit perceel verkocht worden
21000 m2, ruim 2 hectare. Het perceel is in ZH. (Reeuwijk)
EricPrast schreef:HorseTopShop schreef:4000 vierkante meter voor € 88.000.![]()
Dat komt neer op € 22,- per m². Ik weet natuurlijk niet wáár dat stukje lag en wat er verder eventueel bij zat dat waardeverhogend werkt (een recreatieve bestemming, of een bouwblok ofzo?), maar dat is behoorlijk aan de prijs, zeg! Een normale prijs voor "gras" met een agrarische bestemming hier in de regio is, afhankelijk van exacte locatie, ondergrond etc. € 5,- à 6,- per m².
Marigold schreef:kan je dan niet het melk/mest quotum wat op een perceel zit weer verhuren aan een boer dan ofzo?
of hoe zeg je dat, land kopen zonder dat je de mest/melk quotum wilt houden van het stuk land?
zit eigenlijk op al het land zo'n quotum?
gewoon nieuwschierig hoor en vast een een klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt-vraag maar ja
alway's learning.
Amalarab schreef:Ik heb ook net 1,1 hect gekocht. Heel toevallig dat de verkopers op MP keken naar mijn advertentie. Ik heb 9 maanden gezocht, alle gemeentes afgebeld enz....tip: leg een schrift aan!
Prijs ligt hier wel wat lager dan 6/9 euro de m2.
Uiteindelijk is het zo een stuk goedkoper dan je pony's in pension + een stukje vrijheid om ze 24/7 buiten te laten. Voor één pony hoef je het niet te doen trouwens.