Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Citaat:ja het is zeker makkelijker met pakken, maar het is ook levensgevaarlijk. Mijn merrie heeft een hele tijd problemen gegeven met zich laten pakken, kreeg ik ook als tip om het halster om te laten, ik heb dat opgelost met grondwerk en nou blijft ze gewoon staan en kan ik het halster aan doen.
Mijn merrie is een eczemer en is behoorlijk lenig, die presteert het om met haar achterhoeven in haar manenkam te krabben, ik wil er niet aan denken wat er gebeurt als ze een halster aan heeft en ze met haar ijzer achter het halster blijft hangen
shera schreef:op exact die manier zijn wij onze pony bijna kwijt geraakt... Zij bleef met haar achterijzer in haar halster hangen en wurgde zichzelf. Toen mijn man haar vond was ze al helemaal van de wereld. Hij dacht dat ze dood was. Hij heeft haar los gemaakt en is naar binnen gerend om mij te bellen. Toen hij terug kwam stond ze weer. Godzijdank heeft hij haar NET op tijd gevonden. Het is goed afgelopen. Ze had veel wonden waarvan 1 gehecht is en ze had 4 dikke benen. Inmiddels is ze weer helemaal de oude maar ik heb mijn lesje geleerd.....