Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flappie28 schreef:Aparte gang van zaken. Waarom word dit niet persoonlijk meegedeeld en waarom word er niet gewoon over gepraat?
xxLarella schreef:Misschien dachten ze van 1 en 1 is 2.. dus zij zal wel de dader zijn!!
Jannepauli schreef:xxLarella schreef:Misschien dachten ze van 1 en 1 is 2.. dus zij zal wel de dader zijn!!
Moeten we daaruit begrijpen dat jij niet degene was die commentaar geleverd heeft?
Dan begrijp ik niet waarom je daar hier op bokt over gaat klagen - dan neem je toch contact op met de pensionhouder om dat op te lossen?
Eerlijk gezegd kan ik me best wel voorstellen dat mensen het vervelend vinden als een 'buitenstaander' aanleiding tot klachten gaat geven. Ik zou het ook niet prettig vinden als iemand gast is op mijn terrein en dan even 'en passant' de zaak komt afkraken. Een van mijn paarden weet bv binnen een dag de stal tot een bende om te bouwen - ik hou die stal iedere dag weer opnieuw keurig op orde. Gaat dan iemand zeggen dat ik de boel verwaarloos dan schiet me dat wel even in het verkeerde keelgat.
Chaos schreef:Tja.
With all the respect.
Maar ik wil ook echt geen mensen die alleen maar roddelen op stal. Dus ja, als dat is wat je voornamelijk doet, en een waarschuwing wordt genegeerd, dan vind ik het logisch dat je de wacht wordt aangezet.
Wij hebben in de afgelopen jaren toch ook de nodige mensen weggestuurd. Wij hebben regels, dmv een contract dat je verplicht bent te tekenen, geef je aan akkoord te gaan met ons beleid. Doe je dat niet, dan is het simpel.
Voor jou 10 anderen. En liever een lege stal dan er 10 gevuld met zeikerds...
Pensionklanten lopen altijd te mekkeren, maar bedenk je eens wat een werk een pensionhouder allemaal wel niet verzet om het je naar de zin te maken!!
Of het terecht is in geval van TS durf ik niet te zeggen, ik ken niet het hele verhaal.
xxLarella schreef:quera schreef:goh herkenbaar![]()
ik heb ook een terreinontzegging van een stal gehad. maar bij mij kwam het omdat die persoon mij niet mocht. terwijl ik nog niks had fout gedaan.( hier stond mijn verzorgpaard en kwam er meerdere malen per week).
ja inderdaad..
Smurfie schreef:Een terreinontzegging krijg je echt niet zomaar, daar moet gewoon meer achter zitten dan wat je nu verteld.