Daarna heb ik twee jaar in Spanje gewoond en daar regende het natuurlijk nauwlijks, en als het regende dan was het een moesson en dan was het wel balen want dan stond heel de bak onder water voor een paar weken. Steeds als ik weer in NL was dacht ik: hoe heb ik dat ooit al die jaren gedaan? IN ZULK SLECHT WEER? En dan nog niet eens rijden maar een uur LOPEN in de regen? Voor de lol
Nu ik Suevo heb (andalusier, meegenomen uit Spanje) sta ik op een hele luxe stal. Allemaal leuk en aardig maar het type mensen is niet echt MIJN type mensen
Niet dat ze onaardig zijn (nou ja sommigen wel) maar ik heb het niet naar mijn zin. Nou kan ik wel meer dan de helft goedkoper gaan staan, maar dan heb ik geen binnenbak meer. Nou heb ik al met meer mensen gesproken en die zeggen "Dat went vanzelf" en "Ik rijd altijd buiten ookal heb ik een binnenbak" maar is dat echt zo? Ik ga namelijk vaak 's avonds naar mijn paard, hij MOET elke dag beweging hebben anders wordt hij knettergek. En ik zie het dus helemaal niet zitten om 's avonds in de winter, in de kou en regen en dan ook nog eens in het DONKER buiten te moeten rijden. Ik denk dus echt wel dat ik een binnenbak nodig heb, maar hoe denken jullie daarover en hebben jullie hem net zo hard nodig als ik of ben ik gewoon verwend in Spanje?