Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kentaro schreef:desty schreef:heb ik ook 2 jaar last van gehad,
toen hebben we een ijzerdraad op een hoogte van 40 cm gespannen en nergens last meer van gehad
Ik zou hier niet voor kiezen! Je wilt niet weten hoe het eruit ziet wanneer ze hierin vast komen te zitten
Ik heb twee weken lang een psychologische oorlogsvoering gehouden met hem, maar hij blijft nu achter de draad.
Hoe? Een klein stukje wei afgezet met vaste palen (prikpaaltjes hielpen niet, die tilde hij gewoon op), 4 stroomdraden (die hielden hem ook nog niet tegen, daar zette hij zoveel kracht in dat de isolatoren er uit sprongen en hij weer ruimte had om er onderdoor te kruipen), tussen de vaste palen prikpaaltjes gezet waar de draden nog wat meer stevigheid kregen (2 dagen en daarna was ie weer er uit), toen draadspanners geplaatst zodat de draden echt strak stonden (hielp 1 dag) en toen losse prikpaaltjes tussen de vaste palen en de prikpalen waar de draad door liep. De losse prikpaaltjes staan in zijn weitje, zo'n 10 cm van de draden af. Nu vind ie het niks meer om er tussendoor en onderdoor te gaan dus blijft ie gelukkig al weer 3 weken in zijn wei.