ik denk eigenlijk dat er weinig aan te doen is, maar ik zou toch graag wat verhalen willen horen van mensen die hetzelfde met hun paard meemaken;
die van mij schopt smiddags en savonds haar stal aan gort... gelukkig blijft de stal nog wel staan.. maar het hout is nu toch wel erg beschadigd en ik weet niet hoe ik haar kan stoppen! belangrijker.. ben bang dat ze zelf kapot gaat als ze zo door gaat..
het lijkt dat dit alleen smiddags en savonds gebeurt.. ze staat zomers 24u buiten. Nu vanaf 2 weken staat ze van half 1 tot een uur of 7 buiten.
gaat ze dan op stal; dan schopt ze knoepershard en heel rgeelmatig tegen haar box.
ze heeft een buurvrouw, die ze neit ziet; er zit een schot tussen.
ze schopt regelmatig ook tegen haar waterbak, waardoor mijn stal soms elke dag, zeker 2 dagen in de week een zwembad is... erg irritant..
ze kan niet méér dan de hele middag naar buiten, dus kom niet met een oplossing als; zet haar heel de dag op het land..
ik denk zelf dat ze trapt uit frustratie naar de buurvrouw toe (ze is erg dominant), niet omdat ze perse naar buiten wil.
had al bedacht om misschien het tussenschot te verlagen, zodat ze de buurvrouw wel kan zien ?
verder kan ik wel rubber tegen de wand hangen, maar denk eigenlijk niet dat dat veel helpt...
likstenen doet ze niet veel mee, vind het geen type voor speeltjes..
heeft iemand ervaring? en wat doe jij dan?
hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is

"
) grover geschut nodig haha
)
.