Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Natasjaa schreef:Poeh weet niet of dit te doen gaat zijn hoor, dat zijn flink wat kilo's!
En wat me ook door mijn hoofd schoot is, krijg je zo'n baal wel op tijd op met t oog op schimmel als ie eenmaal open is als je er maar 1 pony van voert?

ikke20 schreef:jahoor het kan wel
ik doe het al 2 winters zo en ben ondertussen zo ver dat het ook in mn 1tje lukt.
hij wordt bij de boer in mn trailer/op de aanhanger gezet. thuis duw ik em eraf en rol em dan zon 100 meter over het gras naar achter. .
Wij laten er altijd een komen met een aanhanger die kan kiepen en dan verplaatsen we hem zelf door de mer de jeep hard tegenaan te rijden 
hafjelinger schreef:Bedoel je kuilvoer in de plastic ronde balen van 400kg? Gaat je nooit lukkenWij laten er altijd een komen met een aanhanger die kan kiepen en dan verplaatsen we hem zelf door de mer de jeep hard tegenaan te rijden
Vergeet het schimmelen niet: Nu heb je dat niet meer omdat het kouder word buiten, maar dadelijk in de zomer word het warm en kun je het zo weg gooien, vooral omdat je maar een pony hebt. Daarom zou je er een stevige spanband om kunnen trekken, zodat de baal strak blijft waar het plastic er niet af is. Dan schimmeld het minder snel.
yvonnepuntnl schreef:hafjelinger schreef:Bedoel je kuilvoer in de plastic ronde balen van 400kg? Gaat je nooit lukkenWij laten er altijd een komen met een aanhanger die kan kiepen en dan verplaatsen we hem zelf door de mer de jeep hard tegenaan te rijden
Vergeet het schimmelen niet: Nu heb je dat niet meer omdat het kouder word buiten, maar dadelijk in de zomer word het warm en kun je het zo weg gooien, vooral omdat je maar een pony hebt. Daarom zou je er een stevige spanband om kunnen trekken, zodat de baal strak blijft waar het plastic er niet af is. Dan schimmeld het minder snel.
Ze heeft hooi en dat schimmelt niet!!!!
en ik heb nog nooit een ronde pak hooi gezien dus ik dacht dat ze kuil bedoelde