Hee!
Ik zit met een probleem.
Mijn pony bloem staat nu bij iemand thuis, een straat verder op. Ze heeft het daar heel goed, staat met een shetje op een mooie grote wei. Niks aan de hand dus. Ik rij meestal buiten, dat is 100 meter en dan sta ik in het bos. Het kost daar 40 per maand, maar omdat ik op de kindjes van hun pas 1 middag in de week hoef ik niks te betalen (alleen hooi en als ze op stal moet). Er is daar geen bak ofzo, dus als ik niet buiten rij, rij ik in het weiland.
Nu gaan wij verhuizen 10 km verder op. Het lijkt mij niet heel handig om haar hier te laten staan. Vooral als het winter is, moet na school naar haar toe om te voeren en is het donker. Er is waar ik ga wonen ook een manege waar je je paard kan laten stallen, maar dat kost 200 per maand. Er zijn daar wel veel mee mogelijk heden, zoals 2 buitenbakken en 2 binnenbakken en ook aan het bos. Dat is wel heel leuk allemaal, maar 200 euro is wel heel veel geld. En ik wil ook opzich wel werken, maar omdat ik 15 ben is dat heel lastig te vinden. En nu weet ik niet wat ik moet doen
Wat zouden jullie doen? Waar ze nu staat blijven, naar die pension stal of iets anders?
.

. Is geen optie vind ik.