Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

wij voeren onze paarden 2keer per dag en geven ook 2keer hooi (in de zomer 1keer hooi)
Veel mensen hebben tips gegeven, maar ze vertelt er niet bij welke ideeën wel haalbaar zijn
nonatjeuh schreef:blijft ze alleen maar in de wei? dat moet ook niet tof zijn voor haarwij voeren onze paarden 2keer per dag en geven ook 2keer hooi (in de zomer 1keer hooi)
nonatjeuh schreef:?blijft ze alleen maar in de wei? dat moet ook niet tof zijn voor haar
procedo schreef:nonatjeuh schreef:blijft ze alleen maar in de wei? dat moet ook niet tof zijn voor haarwij voeren onze paarden 2keer per dag en geven ook 2keer hooi (in de zomer 1keer hooi)
Wat bedoel je met je opmerkingnonatjeuh schreef:?blijft ze alleen maar in de wei? dat moet ook niet tof zijn voor haar
Ik zoek juist tips om het haar zo goed mogelijk te maken binnen de beperkingen die ik heb. Mij lijkt het voor het paard beter om dag en nacht buiten te staan, (met schuil gelegenheid/loopstal) dan 's avonds op een stal met beperkte bewegingsvrijheid.
Maar natuurlijk wel met de juiste voeding en ondergrond.
Ik ben al 6 jaar met paarden bezig , maar heb nu pas mijn eigen paard bij huis. Ben dus in een leer process en alle tips zijn welkom maar helaas niet allemaal mogelijk in mijn situatie. (of financieel haalbaar op korte termijn)
procedo schreef:ze wordt dagelijks bereden in een bak een die ik een kleinstukje verderop huur. Soms ook samen met een van de paarden uit de weides nabij