Ik en een vriendin van mij hebben de beschikking over een redelijk ruim weiland met stallen gekregen.
der zijn zeg maar 2 stukken land, 1 bij stal en 1 wat verderop. Die van verderop is gewoon goed onderhouden want daar hebben nog pony's en schapen etc. opgestaan maar die bij stal staat met een halve tot hele meter bezaait met onkruid etc. Nu heb ik hier op bokt zat topics gezien etc. maar deze zijn vaak voor ander soort 'probleempjes' dus ik denk laat ik een eigen topic aanmaken die specifiek ons hulp kan bieden.
Dus nu zat ik te denken eerst alles maaien, onkruid verdelgen met spul, en waar nodig opnieuw gras inzaaien. Maar hoe kunnen we dit het beste aanpakken? en hoelang duurd het dan voor de paarden erop mogen?
Er komen trouwens 3 redelijke maat pony's op te staan denk aan D/E pony's op de staan, een tinker, een fjord er een vuilensbakkie

We gaan morgen weer naar het land en dan ga ik foto's nemen deze zou ik hier dan kunnen plaatsen zodat jullie een beter beeld hebben hoe het er nu uit ziet. Ook zal ik dan een update plaatsen als het onkruid weg is zodat jullie het dan ook kunnen zien.
Verdere tips zoals handige dingen voor hooi etc. is ook super
Heb hier ook een topic gevonden over een zelfgemaakt hooinet, deze vond ik erg handig.ik hoop dat jullie ons een beetje opweg kunnen helpen.
Groetjes Esmé