Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik moet eerlijk zeggen dat het na 6jaar ook wel eens een opluchting was. Eens even geen zorgen over je dieren en vooral rust om de dood van mijn verongelukte pony te verwerken. Nu zou ik dolgraag weer een pony willen en in theorie zou dat ook kunnen maar ik twijfel enorm vanwege mijn gezondheid.

Kimberley_ schreef:Ik kan nu overkomen als domblondje maarre.. Er is net al uitgerekend dat jullie 3000 km rijden in de maand om de pony's te zien met een benzineprijs van 1.47 komt dat neer op 4410 euro. Als jullie de paarden dichterbij huis zetten scheelt jullie dat dus enorm in de benzine kosten en kunnen jullie dat geld gebruikt voor de 200 euro die de stalling omhoog gaat. Of ben ik nu echt zo blond?
hotchocolat schreef:Kimberley_ schreef:Ik kan nu overkomen als domblondje maarre.. Er is net al uitgerekend dat jullie 3000 km rijden in de maand om de pony's te zien met een benzineprijs van 1.47 komt dat neer op 4410 euro. Als jullie de paarden dichterbij huis zetten scheelt jullie dat dus enorm in de benzine kosten en kunnen jullie dat geld gebruikt voor de 200 euro die de stalling omhoog gaat. Of ben ik nu echt zo blond?
Je rekensommetje klopt niet helemaal. Met 1 liter brandstof kun jemeer rijden dan 1 km.
maar goed het blijft een hoop geld