Bij ons regent het al vanaf maandag, donkere lucht, dan weer motregen, dan weer even droog, dan weer stortregen, dan weer even droog, dan weer gewone regen, bla bla bla, enz
Normaal wordt ik er een beetje moedeloos van, maar deze week ben ik er aardig vrolijk onder.Maandag lekker naar de pony's geweest, Rachel helemaal getut, en dat buiten
Borstelen wou niet, maar hoeven helemaal verzorgd, we hebben haar zelfs helemaal opgevlochten. Daarna lekker gelongeerd.Dinsdag de andere gepakt (de 2-jarige), ook helemaal verzorgd. Op een gegeven moment kwam er zelfs heel even de zon
Woensdag weer zo'n regendag, Rachel weer gepakt, weer lekker verzorgd en gelongeerd.
En wat zal de deze dag brengen? Als ik zo naar buiten krijg, bewolkter dan bewolkt kan gewoon niet
Toch ga ik vandaag weer gewoon naar de paarden, denk dat het mooi eens tijd is om alle spullen eens grondig schoon te maken en te vetten, borstels e.d. schoonmaken. Grote schoonmaak dus.
Wat doen jullie op zulke dagen (tssss, en niet diegene die een mooie binnenbak tot hun beschikking hebben
) ? 

Ik ga er wel iedere dag heen, regen of niet..
(raar, want er staat stroomdraad voor MET stroom op) ... en dan maar snel naar binnen gevlucht voor de volgende "moedernatuurdouche" die mij ter beschikking werd gesteld
(denk aan slobber enz. )
.