Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ze kunnen er in vast gaan zitten, heel gevaarlijk, heb er al nare verhalen over gehoord..
?

) Maar over het algemeen doet ze er veel en veel langer mee
Ideaal.. Overigens is het voor in de winter een te kleine bak, en gooi ik er vaak ook nog wat naast, maar eet madam eerst uit de bak voordat ze begint aan wat op de vloer ligt
rebeltje schreef:Orgineel is rond de 60 euro, dat was die van mij ruim 3 jaar geleden. Voor mijn paard werkt het meestal wel, soms is ze zo handig het rek om te kieperen of eruit te halen(vraag me niet hoe) Maar over het algemeen doet ze er veel en veel langer mee
Ideaal.. Overigens is het voor in de winter een te kleine bak, en gooi ik er vaak ook nog wat naast, maar eet madam eerst uit de bak voordat ze begint aan wat op de vloer ligt
Bijv. 4x pd hooi en 2 of 3x pd brokken. dorothea schreef:rebeltje schreef:Orgineel is rond de 60 euro, dat was die van mij ruim 3 jaar geleden. Voor mijn paard werkt het meestal wel, soms is ze zo handig het rek om te kieperen of eruit te halen(vraag me niet hoe) Maar over het algemeen doet ze er veel en veel langer mee
Ik begrijp dat jij 'm los op de vloer had staan?
straks gaan ze erin staan.. Die van mij hangt op borsthoogte in haar stal. Dat raden ze ook aan, op de site van Hartog kan je meer info vinden. Overigens staat mijn paard gewoon op stro..

Qimm schreef:op een pensionstal heb je daar niet altijd de vrijheid voor helaas.
hooi in 2 hooinetten over elkaar, kunnen ze het ook heel druk mee hebben. Wel goed en hoog ophangen dat hij er niet in kan gaan staan natuurlijk