tussen de 100/200 euro voor heel
de week rijden en verzorgen rijbak aan huis
is dit veel ???
gr .manon
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Brendaaaa schreef:Nou eh, ik vind het wel veel, want ik heb eigenlijk hetzelfde en betaal helemaal niks... o nee, er is geen rijbak bij Lucky. Maar verder mag ik komen wanneer ik wil en ze zijn heel open minded als ik iets wil proberen (zoals bitloos, nieuw zadel enz)
Ik heb echt het gevoel dat Lucky van mij is zo.....maar natuurlijk hou ik altijd in mijn achterhoofd dat ze van een 10-jarig superleuk meisje is en van diens onwijs aardige moeder:-)

)
Brendaaaa schreef:Wat ik me afvraag als ik zo lees, is wat je er als eigenaar van een paard nog aan hebt als je je paard verleast. Want je kunt er zelf eigenlijk niets meer mee doen als je hem verleast....Kun je dan niet beter je paard verkopen?

Brendaaaa schreef:Wat ik me afvraag als ik zo lees, is wat je er als eigenaar van een paard nog aan hebt als je je paard verleast. Want je kunt er zelf eigenlijk niets meer mee doen als je hem verleast....Kun je dan niet beter je paard verkopen?

Brendaaaa schreef:Toch zie ik nog geen verschil tussen mijn verzorgpony of een leasepony.... natuurlijk verschilt dat per situatie, maar ik mag er ook alles mee doen wat ik wil. Als ik wedstrijden zou willen rijden dan zou ik dat zeker weten mogen, als ik wil lessen vinden ze dat ook vast en zeker prima. Ik denk dat als ik haar op vakantie zou willen meenemen dat ze dat ook nog niet eens erg zouden vinden. Ik behandel haar ook alsof ze van mezelf is.
Ik heb dit eigenlijk bij al mijn verzorgpaarden en pony's zo gehad dus voor mij had leasen alleen mee betekend dat ik geld kwijt was geweest maar verder had ik geen verschil gehad.

en ken er zat waarbij ze bv niet mogen rijden, of lessen, of springen of wat dan ook.
Ik denk dus wel dat je goedkoper kan vinden, maar het is maar wat je er zelf aan wil uitgeven en hoe graag je het wilt