Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Julia_14 schreef:Ik zou de manen eens goed wassen met babyshampoo o.i.d, in ieder geval een lekkere milde shampoo![]()
En mijn advies is om een fles Cowboy Magic Detangler te kopen. Een soort gel-achtige substantie die je zowel in nat als in droog haar kan smeren. Je hebt maar een klein beetje per keer nodig, ik zelf smeer het 1 keer per week in de manen en staart. Echt super spul, manen blijven lekker zacht, glanzend en soepel. En je kunt ze makkelijk uit blijven kammen
Veel beter als equi-shine o.i.d, van dat soort glanssprayen worden de haren nogal droog en pluizig.
Zwerte schreef:Julia_14 schreef:Ik zou de manen eens goed wassen met babyshampoo o.i.d, in ieder geval een lekkere milde shampoo![]()
En mijn advies is om een fles Cowboy Magic Detangler te kopen. Een soort gel-achtige substantie die je zowel in nat als in droog haar kan smeren. Je hebt maar een klein beetje per keer nodig, ik zelf smeer het 1 keer per week in de manen en staart. Echt super spul, manen blijven lekker zacht, glanzend en soepel. En je kunt ze makkelijk uit blijven kammen
Veel beter als equi-shine o.i.d, van dat soort glanssprayen worden de haren nogal droog en pluizig.
Hier sluit ik me helemaal bij aan! Het is een beetje prijzig maar ik hoorde er zulke goede verhalen over dat ik toch de gok heb gewaagd. Nou, ik koop nooit meer wat anders! Equishine e.d. werkte nauwelijks en zeer kort. Nu heeft hij echt prachtig glanzende, goed doorkambare en zijdezachte manen en staart. En dat met slecht een klein beetje Detangler!