Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daantjuhhh schreef:Lara_Silver schreef:Gewoon zonder zadel dan maar, gaat evengoed. Als een paard al een wondje heeft moet je er gewoon niets over heen doen, ook niet als het bijna geheeld is, je maakt het alleen maar erger.
Zonder zadel? wil je mij dood hebben??
Ook voornamelijk omdat paard net 2 weken niets had uitgevoerd ivm een wondje aan de ándere kant van z'n pens
Hij was samen met een andere ruin namelijk bezig geweest om de merries te verdelen. Voorjaar... nieuwe kuddesamenstelling...
hestejente schreef:daantjuhhh schreef:Zonder zadel? wil je mij dood hebben??
Ik ben toen wel zonder zadel gaan rijdenOok voornamelijk omdat paard net 2 weken niets had uitgevoerd ivm een wondje aan de ándere kant van z'n pens
Hij was samen met een andere ruin namelijk bezig geweest om de merries te verdelen. Voorjaar... nieuwe kuddesamenstelling...
![]()
Daantjuhhh: het wondje in kwestie was ongeveer 4 vierkante cm groot, geen schaafplekje, gewoon een stuk vel weg.
daantjuhhh schreef:Lara_Silver schreef:Gewoon zonder zadel dan maar, gaat evengoed. Als een paard al een wondje heeft moet je er gewoon niets over heen doen, ook niet als het bijna geheeld is, je maakt het alleen maar erger.
Zonder zadel? wil je mij dood hebben??