Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
KiWiKo schreef:er zijn meer probleem topics....
IloveClara schreef:Mijn paard verkopen gewoon omdat ze problemen heeft in de stal/weide?? nooit!!! sorry,maar ik ben echt aan haar gehecht en ik vindt dat geen reden om een paard zomaar te verkopen...
Het is niet dat ze geen contact had met de andere paarden,ze kon ze zien,ruiken,voelen,alles.Alleen zit er op sommige plaatsen een soort van draad tegen waardoor ze elkaar niet kunnen bijten tijdens haar 'regels' of haar spelletje spelen met een ander paard naast haar (poot onder een balk en snel weghalen,met als resultaat dat ze soms te traag was en haar poot tegen de balk botste).
Met een ander paard is zowat onmogelijk,niet alleen omdat ze enorm agressief is tijdens het eten,maar ook omdat de ene dag het andere paard haar beste vriendje is,en de volgende dag haar vijand...
IloveClara schreef:Ik ben hier bezig over dat ze zich steeds bezeert in haar paddoc,maar niet blij is een een stal.
Dus wat heeft dit nu te maken over of zij blij is met mij en ik met haar?
En ja,ik ben enorm blij met haar,en het maakt me niet uit dat ze eens een wondje heeft,ik wil gewoon niet dat ze zich steeds bezeert en ik haar mschien ook verlies zoals mijn paard in pension vorig jaar!!!!
Dit heeft niets te maken met gelukkig samen zijn!!!!
TJolieke: ze heeft speciaal eten gekregen voor haar energie en ze gaat elke dag buiten
Melsh schreef:Nou als je alleen maar over haar zeurt lijk je me niet gelukkig met haar. Maar goed. Dat terzijde.
Er wordt hier aangedragen haar eens rustig met bescherming aan samen te zetten met een ander paardje. Goed idee.
Benen breken doen ze niet zomaar hoor. Vaak ziet trappen er harder uit dan het werkelijk is en een goed sociaal paard geeft altijd eerst een paar waarschuwingen voor 'ie echt raak gaat schoppen.