Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, maar ik haal vaak het stoffige deel waar het hooi altijd komt elke week weg, dat zorgt voor hoestende paarden, (vooral die van mij heeft er veel last van
) en door veel mest weg te halen gaat er ook veel vlas mee en bij de urine helemaal, en als het vieze gewoon weg is, gooi ik er een baal op, ik maak eigenlijk bijna nooit de hele stallen leeg. 

_guusje_ schreef:Stal helemaal leeg en dan een nieuw pak er in? Als er een nieuw paard in een lege stal komt, heb ik er minstens drie nodig om een beetje fatsoenlijke laag te hebben. Ik haal de stallen trouwens nooit helemaal leeg. Schep elke dag de drollen er uit en waar ze plassen ( de meeste paarden hebben een vaste plek ) gooi ik het om en schep het natte er uit. Twee keer per week een half pak erbij behalve bij eentje dat is echt een viezerik dus die krijgt een hele. Een keer in de week gooi ik heel de stal om en schep het aangekoekte/ natte er uit en dan een nieuw pak er in.