Ik zit zelf echt ontzettend te dubben en iedereen om me heen geeft weer ander advies, dus ik weet het niet meer

Hoop dat sommige van jullie ooit in dezelfde positie hebben gezeten en mij kunnen helpen.
Het zit zo... ik heb een baan aangeboden gekregen op een stal een eind bij mij vandaan. Ik zou dan intern moeten, en dit betekend dus dat ik 24/7 verantwoordelijk ben voor de ongeveer 40 aanwezige paarden. Mijn werkzaamheden zullen bestaan uit mesten, voeren en rijden van de paarden. Nou heb ik een afgeronde HBO opleiding en heb ik veel meer in mijn mars als alleen lichamelijk werk. Het zou uiteindelijk de bedoeling zijn dat ik op deze stal zolang "bedrijfsleider" word en het reilen en zeilen ga coordineren (alleen). Klinkt mij allemaal super in mijn oren, maar nou komt het.
Ze willen me alleen voor minimum loon, verder wordt er geen pensioen afgedragen en ben ik daar dus zelf verantwoordelijk voor.
Ik zou 300 Euro per maand moeten betalen om daar intern te zitten (alleen huren dus geen eten). En ik zou nog stalling voor mijn paard moeten betalen....
Het komt er dus op neer dat ik er echt niets mee verdien op de lange termijn. Vinden jullie dit reeel?
Zowieso een minimum salaris voor iemand met een HBO-opleiding vind ik eigenlijk belachelijk, maar goed.
Mijn vriend raad me af om het te doen, hij zegt dat ik gek ben als ik voor dat hongerloon ga werken terwijl ik met een "fatsoenlijke" baan wel 3 x zoveel zou kunnen verdienen.
Aan de andere kant is dit mijn kans om eens een beetje naam te maken in de paardensport en zo in deze richting te "rollen". Want ik weet hoe moeilijk dat dat is.
Ik ben van plan om mijn misschien "toekomstige werkgever" een bod te doen. Dat ik kom werken en intern 24/7 voor minimumloon, maar hij betaald de huurkosten en de stalling.... minimaal. En als hij dat niet wil doen... tsja, dan weet ik het dus nog niet. Het is echt de baan van mijn leven, maar ik weet het dus echt niet meer....
Wat vinden jullie??