Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
listiglistje schreef:Iedereen vraagt altijd hoe het komt dat al mijn paarden een dikke start hebben/krijgen![]()
Mijn tips:
1. Regelmatig bijknippen!!!
2. Goed korthouden tot net onder de hak (springen) of halverwege het pijpbeen (dressuur).
3. 2 x per week cowboy magic of andere goede antiklit erin.
4. Iedere dag uitborstelen MAAAAARRR van onder naar boven!!!!
Dus met de hand de stukjes vasthouden zodat er geen haren uitgetrokken worden en verloren gaan.
Tot slot: Tip coor een mooie dikke/volle staart op concour, wassen en 3 tot 4 vlechten erin,
volgende dag uitborstelen en binnenin de staart en de buitenkant wat glanshaarlak sprayen!
Wietse_07 schreef:Vind ik nog al erg kort ook hoor, dan is het net een veulen staart.. Zie in je profiel ook ver afgeknipten staarten, vind iets langer toch mooier!
listiglistje schreef:Iedereen vraagt altijd hoe het komt dat al mijn paarden een dikke start hebben/krijgen![]()
Mijn tips:
1. Regelmatig bijknippen!!!
2. Goed korthouden tot net onder de hak (springen) of halverwege het pijpbeen (dressuur).
3. 2 x per week cowboy magic of andere goede antiklit erin.
4. Iedere dag uitborstelen MAAAAARRR van onder naar boven!!!!
Dus met de hand de stukjes vasthouden zodat er geen haren uitgetrokken worden en verloren gaan.
Tot slot: Tip coor een mooie dikke/volle staart op concour, wassen en 3 tot 4 vlechten erin,
volgende dag uitborstelen en binnenin de staart en de buitenkant wat glanshaarlak sprayen!