Als je er belangstelling voor hebt mag je het ook zeggen, maar dat lijkt me niet eigenlijk. Ik wilde gewoon even vragen hoeveel ik nu zou mogen vragen voor dit "zadel"
.Ik rijd er nog op (echt waar!
) en verkoop hem dus nog niet dus daarom vraag ik het hier even.Nou, hier komen een paar denderende foto's:

"het" had ooit een merk, Pony superieur ofzo en daaronder staat made in Holland.

Klein
beetje beschadigd.

Nou, alle kanten van het zadel laten zien... Wat het precies voor zadel is ben ik nog steeds niet uit, waarschijnlijk was het ooit een heel degelijk springzadel, maar hij heeft nu een beetje heel erg vlakke zit gekregen, al kan je er opzich nog best redelijk op rijden.
Wat denken jullie nu dat het is, een springzadel of een mislukt vzh?
En heb ik kans dit ding ooit aan iemand te verkopen en mag ik er nog wel geld voor vragen?
ps. waarschijnlijk staan niet alle foto's er, maar mijn uploadsite is druk bezig. Hij is in een slome bui dus ik had geen geduld meer.

)
Als het al een ouder zadel is kan het nooit breder zijn dan 32, breder wordt vrijwel niet gemaakt en al helemaal niet jaren geleden. De beugelriemen horen ook recht naar beneden te hangen en zoals je zien hangen ze wel recht maar niet in een rechte hoek op het zadel. Wintec heeft ook niet breder dan maat 32 overigens.
Daarom vraag ik me ook af wie in 's hemelsnaam zo'n zadel zou willen hebben.