Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fitzroy schreef:Als er genoeg geld geboden wordt zou ik hem ook aan een handelsstal verkopen. Dan weet je toch wel zeker dat een paard goed terecht komt, want voor die bedragen gaan paarden echt niet naar een slecht adres.
Fitzroy schreef:Als er genoeg geld geboden wordt zou ik hem ook aan een handelsstal verkopen. Dan weet je toch wel zeker dat een paard goed terecht komt, want voor die bedragen gaan paarden echt niet naar een slecht adres.
. Sprintje schreef:Als je je paard zelf door verkoopt aan een particulier dan kan je hier wel wat invloed op uitoefenen als je dat wilt. Als er iemand komt die net zijn eerste rijles heeft gehad ofzo kun je nog zeggen dat het je niet zo'n leuke combi lijkt.
.
wie weet heeft die persoon wel allemaal vrienden die ook graag willen leren paard rijden, en dat leuk op "mijn"paard gaan experimenteren. Daar heb ik dan ook geen invloed meer op.
.
Dat heb ik daar toen helemaal anders gedaan waar hij het vaak niet met me eens was.
Daar zal ik dus ook nooit mijn paard aan verkopen. Het kopen van een paard daar ook liever niet, maar omdat ik ze zielig vind dat ze daar staan zou ik het wel weer kunnen doen......
Ze worden daar geweldig verzorgd en eerlijk gereden en ingereden. Mijn paardje is echt een schatje en heeft het daar ook zeker goed gehad. Op mijn profiel zie je een link naar die handelaar.
en ik denk dat dat bij een handelsstal ook wel gebeurd.
gijsenkim schreef:Je weet nooit waar je paard terecht komt, of je hem nou particulier of aan de handel verkoopt..........De enige zekerheid is niet verkopen